søndag 16. januar 2011

Bursdagskort

http://anonymescrappere.blogspot.com/2011/01/utfordring-13-bursdag.html

Jeg har prøvd meg på en ny utfordring hos Anonyme scrappere. Utfordringen lyder kort og godt: Bursdag.


Jeg har valgt å lage et kort til en mannlig arbeidskollega som hadde bursdag i går. På buret henger det 5 charms som jeg har valgt ut med omhu: En bil (han har nettopp kjøpt seg ny Volvo), en Pai (fordi jeg ikke hadde pizza), en kniv, en gaffel og nøkkelen til buret... I gave får han gavekort på Pizza og brus i kantina på jobben :-). Egentlig hadde jeg tenkt å lage et humoristisk kort - jeg hadde allerede et bur og en fugl som var kuttet ut i Pizza Grandiosa kartong... men etterhvert ble disse delene byttet ut med andre farger og til slutt ble det jo et kort som ikke er alt for morsomt og sprudlene i fargene.. hehe. Jeg er veldig glad i brunt ... Love it!  Rosene har jeg laget etter en mal jeg fant på nettet. De er svertet med Distress ink og fått en liten touch av rødt glitter på seg.

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort, jeg elsker de små spiralblomstrene du har laget! Kjempeflott. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kort :)
    Nydelige blomster :)
    Jonny box....æ får boxan hos en som heter Jonny
    derav navnet ;)
    Det har vært sånde mat i de, så det er ikke noe du får kjøpt på butikkene.
    Men kjenner du noen som får mat igjennom sånde så har du jo en mulighet ;)

    SvarSlett