tirsdag 5. juli 2011

TEMA: "Den store dagen"


http://anonymescrappere.blogspot.com/
Anonyme scrappere har utfordring med tema: 

"Den store dagen".

 Jeg hiver meg på med dette bryllupskortet: 


Jeg har brukt ark fra Maja design, osteklut, roser, blonde, Grungeboard hjerte fra Tim Holtz som jeg har malt hvit og påført krakelering- kantene på kortet og hjertet har jeg svertet med Distress ink (black soot). Metallhjørnet tror jeg er fra Kort og godt. 


Nøkkelen har jeg kjøpt hos Kuttut. De hvite perlene (over hjertet) har jeg kjøpt hos Gode minner i Tønsberg



Inni kortet 


Baksiden - er såååå fornøyd med stemplet mitt  :-) 


Anonyme Scrappere feirer 1 år- Gratulerer  så mye :-). 
 I den anledning har de en super premie til vinneren. 
Jeg krysser armer og bein og håper at den vinneren blir meg!!! 
HEIA LISA!!



2 kommentarer:

  1. Flott kort, Lisa!
    Utradisjonelt bilde, - det var kjempestilig!!!
    Fint pyntet med fine detaljer!

    Takk for at du feirer med oss i AS!
    :-)

    SvarSlett
  2. Så søtt! Digger bildet du har brukt på kortet.
    Takk for at du der med å feirer oss i AS.
    Marit

    SvarSlett