mandag 7. januar 2013

Så var det slutt (for denne gang)

... Jula er over og det nye året er så vidt begynt- Tror dette blir mitt år. Kanskje jeg finner drømmemannen og endelig skjønner hva jeg vil bli når jeg blir stor. - KANSKJE skrev jeg .. hihi. 

2013- BRING IT ON... JEG ER KLAR! 


I jula var jeg i Sande hos "mor og far" og fikk handlet noen småting til hjemmet. Utrolig hva litt shopping kan gjøre med humøret gitt. I Drammen har de jo butikker som "Søstrene Grene" og                     "Kremmerhuset", butikker jeg elsker, men som ikke eksisterer her i nærheten....  

En liten sneak peak på herlige, vårlige ting jeg har kjøpt til hjemmet mitt..(IKKE hos de overnevnte butikkene).  Men da det ikke er vår ennå, finner jeg det fram igjen om noen måneder.. 


MEANTIME.....




Har fått litt dilla på denne Aqua fargen  eller hva den heter. En delikat, rolig farge.. Frisker opp, men er samtidig ikke alt for vårlig.
Putene og te- lysestaken i glass er fra Home and Cottage, kronelysestakene og tresnella til bånd er julegave fra Ingunn som driver Nostalgiaa Cafe - varene er fra cafen hennes (jepp- hun selger litt "dill dall" :-)). Bollen er også kjøpt hos Nostalgiaa og er en julegave fra ei annen venninne , Kirstin :-) - Akkurat slik jeg ønsket meg:-)). Gyngehesten er kjøpt hos Mester Grønn og de to lysestakene og den aquagrønne båndet er fra Søstrene Grene.
Under alle tinga ser dere et teppe i plastmateriale - har hørt "rykter" om at disse teppene er så dyre. Vel, mitt kostet 399 hos Dags marked.
Det var dagens reklame folks!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar