mandag 6. august 2012

Nostalgiaa åpner

Det er mandag 6 august og Ingunn har åpnet cafèn sin <3. Kirstin (kjempevenninne <3) og jeg var innom litt ut på dagen (da det hadde roet seg bittelitt). Stolt av deg Ingunn - cafèn din er flott og maten smakte himmelsk :-).
Ingunn har en artig meny.. alt fra pai (HELT hjemmelaget) til blings og skalk. 
Er dere i nærheten av Sande i Vestfold - ta turen innom (og hils fra meg :-)). 



                                  Bilderas fra Nostalgiaa 
Et skilt ønsker oss velkommen til  Nostalgiaa :-). I kurven ligger det pledd om du ønsker å sitte utendørs. Øverst til høyre ser vi Stine (som hjelper til på åpningsdagen) og Kirstin. 



Grethe er svigermora til Ingunn, og heldigvis for Ingunn så er hun kokk :-). Det er nok disse to som kommer til å drive cafèn. Rene familiebedriften dette.. hehe 



Her har vi Stine, dattera til Ingunn. :-), og mitt nydelige fadderbarn. Alle må hjelpe til. 





Kirstin og jeg koser oss i hverandres selskap... og med deilig mat og drikke 



                                 Noen bilder fra "Kosekroken"
Ingunn selger varer fra et firma i DK. Ellers er det kjente og kjære som lager produkter som selges. Ingunn selv har laget både kort og klær. Jeg har fått det ærefulle oppdraget med å lage kort for salg. Så LØP OG KJØP SIER JEG BARE (Når jeg har fått laget kort da... TTT - Ting tar tid).





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar