tirsdag 23. oktober 2012

Hundeklipp

Selvfølgelig klarte jeg å glemme å ta bilde av Majo FØR hun ble klippet...Fant et bilde fra i sommer .... tatt i midten av august .. hun var jo langhåra allerede da.

Majo før klipp:



Og Majo i går ... etter to timer hos "frisøren".


Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg vel at Majo er penere med litt pels... men det er bare fordi hun ligner på en litt tykk bamse da. Nå er hun sååååå lett å gre og  å holde ren... Med klippen forsvant også fettet .. jeg var litt bekymret for om Majo var blitt tykk.. men nei, det var heldigvis bare masse pels. 






3 kommentarer:

  1. Gud å skjønn , nydelig:) teppet mitt er fra Hansen og co i Kristiansand :)

    SvarSlett
  2. Søt vovve!! :-)
    Ta turen innom bloggen min! Gratulerer!

    SvarSlett
  3. For en skjønn liten voff!
    Takk for hyggelig besøk inne hos meg.
    Den brune dymo-tapen er med tre-farge/struktur, som jeg har fått av min far.
    Den er gammel, fra "tidens morgen" he he, så aner ikke hvor den kommer fra dessverre:(
    håper du har en fin juletid,
    klem

    SvarSlett