torsdag 21. februar 2013

Død på kjøkkenbenken






Weeeee :-) Jeg fant et super kul print av et dødningehode, og det beste av alt - Vibeke med bloggen bengtgarden. com har lagt det ut slik at man kan laste det ned og printe det ut. Tusen, tusen takk. Om du har lyst på dette kule printet, finner du det her:  

bengtgarden.com er en blogg full av gode ideer og flotte innslag- absolutt verdt et besøk :-) 




Bilder av dødningehoder og en Voodoo knivblokk ... hmmm - kan jo begynne å lure litt. Jeg er kjempesnill og overhodet IKKE voldelig asså - LOVER! (men synes jo at det er innmari kult) .. Ser nå at denne kjøkkenbenken min ser veldig maskulin ut - men bare vent - når våren kommer, blir det maaaaase lyse delikate farger.. Og jeg har noen lyse farger rundt i leiligheten - nå om dagen går det i den aqua grønne fargen (samme farge som arket jeg har i bling ramma).

Sitter å ser på "Herlige hjem" på FEM... Sukk - så mye lekkert!

Vel - ønsker deg en god natt og takk for besøket 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar