torsdag 20. mars 2014

If I could turn back time

 I dag fyller verdens søteste hund og beste venn  Majo (Nes) 6 år.. HIPP HIPP HURRAAAA!!!
Hadde planlagt at vi skulle feire dagen med en ekstra lang gåtur, men den turen blir visst utsatt. I dag regner det i bøtter og spann og er det noe Majo hater så er det vann.. Det å bli våt er ikke noe som passer en Bichon Frise særlig godt .... Hun er en Diva * ;-) 
Vi får klappe og kose litt ekstra og kanskje få en godbit etter middag :-).

6 år ja... Uff... Skulle ønske at Majo kun ble 2 eller 3 år  (år etter år). Hvordan blir det når bestevennen blir borte? Nei, dette blir jeg bare trist av å tenke på  - Vi får kose oss istedenfor og være glad for at vi er unge (både hunden og jeg ...host host) og friske :-)


Bilder av bursdagbarnet. Nederst til venstre ser dere hvor liten hun var da vi hentet henne 

"They are like fluffy little white clowns when they are awake and fluffy little white angels when they sleep!" - Mercedes Rules


dyktig og beundret person (hund..) som er klar over dette, og venter at andre føyer seg etter henne


3 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar i bloggen min!
    Arket jeg har brukt er fra serien Natuligvis, og arket heter Strie. Fra Papirdesign. Mulig jeg har skrevet et sted et annet navn på dette arket, men dette er det rette.Jeg har fått mitt fra Papirdesign, etter som jeg er DT :-) Håper du finner det i noen;-)

    SvarSlett
  2. Søteste voff :) Tenke jeg skulle svare på pusse spørsmålene dine her. Bordet mitt hadde bare ett tynt, tynt lag maling pluss beis under det igjen. så jeg pusset med sandpapir for hånd, inne.. bordet er så tungt at jeg ikke orket ta det ut. Ville heller ikke bruke pussemaskin inne pga støvet. men det skal sies at det støvet ganske bra alikevel.. men det var absolutt verdt det. Brukte ca tre effektive timer på selve pussinga. Håper du får en fin helg :) Klem

    SvarSlett