onsdag 29. januar 2014

Alltid noe på gang!


Jeg driver på… Flytter lette møbler fram og tilbake i min lille "hule" - Må ha forandring i hytt og dyne* jeg. … Er jeg alene om dette eller? - Tenkte å vise dere noen bilder av gangen min. Hvilken liker du best? 





Min aller første gang i leiligheten





Gult.. Liker egentlig ikke gult jeg. Likevel… litt kult, eller?



Slik ser gangen ut akkurat nå.. Neon pink :-) 


Nå skal jeg kose meg med "Ånderne vender tilbage" på TV6. Et av mine absolutt favoritt medium deltar,  Marion Dampier Jeans. Jeg var på mediumkurs med henne for noen år siden - Hun fikk mamma "igjennom" og jeg sier bare WOW!!! Men det er en helt annen historie. 


* et annet ord for dann og vann … eller av og til om du vil :-)


Takk for at du titta innom! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar