lørdag 25. mai 2013

Blomstringsløpet

Om Blomstringsløpet (fra Facebook) : Blomstringsløpet er eit årvisst mosjonsløp (og - marsj) over strekninga Hanahaug - Borggarden (Saften) på Leikanger; ca. 4 km. Blomstringsløpet går ein fredag i mai - i år 24. mai - og er ope for både idrettsutøvarar, mosjonistar og alle andre.- For de som lurer... Jeg går under begrepet "alle andre" 


For to år siden gikk jeg dette "løpet" for første gang.. Kirsti og jeg gikk sammen og der og da ble vi enige om at dette skulle bli vår tradisjon. Året etter, sviktet Kirsti meg og jeg droppet løpet ( var egentlig veldig greit for det pøsregnet).. Også i år hadde Kirsti tenkt å svikte meg (begynte å bli en rimelig dårlig tradisjon dette), men heldigvis ble ting annerledes og det ble blomstringsløp på oss i år. Tradisjonen er back on track :-) 


Kirsti og meg - Blomstringsløpet 

Det var Quiz på ruta også, og vi, sammen med Maichen (arbeidskollega)  og Arve (mannen til Kirsti), klarte å svare riktig på ALLE spørsmålene - premien var en grønn t- skjorte med bilde av et tre i blomstring... 


Etter løpet var vi varme og tørste - vi bestemte oss for å ta en tur på Herman (utestedet i bygda vår) . Det ble en super duper jentekveld med kald drikke og god snacks :-).. og ikke minst, godt selskap (kom jo noen å satte seg sammen med oss ut på kvelden. 



Flotte damer og arbeidskollegaer.. Maichen, Inger og Kirsti - Happy girls :-) De som er observante, vil nok se at Inger har vært hjemom å skiftet klær :-) 


Her er jeg og Inger .. Og vi smiler og vi smiler (men det var skikkelig gøy asså )



TAKK FOR EN SUPER ETTERMIDDAG  OG KVELD JENTER :-)  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar