tirsdag 14. mai 2013

Så sant, så sant

Kan ikke si meg annet enn enig i ordtaket "Hunden, menneskets beste venn". Majo Nes er en Bichon Frisè på 5 år. Hun (ja, hun er ei tispe selv om hun heter Majo) er morsom, kresen, litt drama queen, litt "sjefete" om hun finner det for godt (ovenfor andre hunder), kjempesnill og helt utrolig kosete. Hun sover i armkroken min om natten. Får jeg kjæreste en gang, må han nok sove på campingseng ved siden av senga vår (ja, vår .. hehe).




"They are like fluffy little white clowns when they are awake and fluffy little white angels when they sleep!" - Mercedes Rules



Jentekveld foran TV`n <3



















2 kommentarer:

  1. Hei der!
    Så nydelig hund! Jeg har også hund, blanding av buhund og elghund, helt svart, heter Balder og er 9 år. Kjempekoselig med hund!!
    Takk for at du vil følge meg!! Så hyggelig!!
    Ha en fin dag!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Vil gjerne følge deg også, men klarer ikke legge meg til, det virker som hele linken mangler....Prøver igjen!!

    SvarSlett