fredag 31. mai 2013

Hasta la vista...

Enda en gang har jeg laget kort til en som slutter hos oss på jobben. Sånn er det når man har mange midlertidig ansatte... Koselig når de begynner og trist når de slutter.


Har jo forelsket meg litt i disse sjokoladekorta da.. :-). Ark fra Pion design. Bilde funnet på nett. Stempel fra North Star. Dymo tekst og filmstripe fra Tim Holtz. Stjernene er stempler fra North star.. stemplet på baksiden og klippet rundt. 



Kortet inni. Plass til en 100 gr sjokoladeplate 



Baksiden av kortet 

Lykke til i ny jobb Geir - de er heldige som får deg på laget sitt :-)
En liten tilleggsopplysning: den skjønne jenta som jeg laget kort til 1 mars, er tilbake hos oss for å jobbe i sommer ... Jippih. Good to have you back Miriam :-)


2 kommentarer:

  1. Stilig kort!!
    Ønsker deg riktig god helg!!
    Siri

    SvarSlett
  2. Sv: på spm om john frieda


    Hvis du er blondine har John Frieda flere serier å velge i, den mest solgte serien heter sheer blonde. Denne gjør ikke håret blondere, men fremhever dine blonde reflekser, samt tilfører skimmer og eksklusiv pleie.

    Den andre serien heter go blonder og lysner håret ditt gradvis ved vask samtidibg som den pleier og nærer. Go blonder egner seg også om du ønsker å gi den falmne hårfargen ditt ett boost.

    Det finnes flere serier også, men siden jeg aldri har brukt blond sjampo så er jeg litt usikker på hvordan disse fungerer. Men sheer blonde serien fungerer akkurat som brilliant brunette serien og jeg kan trygt anbefale de :)

    Så bra du vil ha giwe away med john frieda, jo mer respons - jo mer sannsynlig er det at jeg får det til.

    Ønsker deg en fin søndag!
    -Maia

    SvarSlett